Životné poistenie - otázky a odpovede (FAQs)

Kam a ako mám platiť poistné?

Bankový účet, na ktorý má byť poistné zaplatené, je uvedený v poistnej zmluve. Nižšie však nájdete všetky naše kontaktné bankové účty.
Prečítajte si viac

Ako ukončiť investičné životné poistenie: ERGO INVEST I, ERGO INVEST II a New Generation?

Napíšte stručne žiadosť so všetkými povinnými údajmi, overte svoj podpis a pošlite do poisťovne.
Prečítajte si viac

Ako ukončiť životné alebo rizikové poistenie uzavreté cez banky Volksbank, Sberbank alebo Victoria Volksbanken Poisťovňa?

Napíšte stručne žiadosť so všetkými povinnými údajmi, overte svoj podpis a pošlite do poisťovne.
Prečítajte si viac

Ako ukončiť investičné životné poistenie: EXTRA a Život3?

Napíšte stručne žiadosť so všetkými povinnými údajmi, overte svoj podpis a pošlite do poisťovne.
Prečítajte si viac

Ako ukončiť ostatné životné a investičné poistenia?

Napíšte stručne žiadosť so všetkými povinnými údajmi, overte svoj podpis a pošlite do poisťovne.
Prečítajte si viac

Končí mi platnosť životného poistenia (uplynula poistná doba). Čo mám robiť? Kedy dostanem peniaze?

My sa vám automaticky ozveme po ukončení poistenia s informáciami o ďalšom postupe.
Prečítajte si viac

Dostal som Návratku, neviem čo mám robiť.

Návratka slúži ako podklad pre výplatu odkupnej hodnoty, ako aj výplatu finančných prostriedkov v prípade dožitia sa konca platnosti životného poistenia.
Prečítajte si viac

Chcem nahlásiť zmenu adresy trvalého bydliska alebo zmenu priezviska

Stiahnite si tlačivo, vyplňte ho, podpíšte a pošlite ho poštou alebo emailom. K žiadosti nezabudnite priložiť kópiu nového občianskeho preukazu.
Prečítajte si viac

Chcem nahlásiť zmenu poštovej korešpondenčnej adresy, emailovej adresy a telefónneho čísla

Stiahnite si tlačivo, vyplňte ho, podpíšte a pošlite ho poštou alebo emailom.
Prečítajte si viac

Neprišiel mi šek na zaplatenie poistného. Chcem aby mi chodil šek = avízo o blížiacom sa dni splatnosti. Ako požiadať o zmenu spôsobu platenia poistného?

Šek, teda poštová poukážka, vám nebola doručená, pretože pravdepodobne nemáte takýto spôsob platby nastavený, alebo na vás nemáme správnu korešpondenčnú adresu. Kontaktujte nás a spolu to zmeníme.
Prečítajte si viac

Naspäť na rozcestník

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Zavináč

Prípadne máte ešte ďalšie otázky?

Napíšte nám na info@ergo.sk.

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

5 2