Naspäť na služby pre klientov

Žiadosti, oznámenia a vyhlásenia


 

Dokumenty na stiahnutie

Potrebujete niečo zmeniť v existujúcej zmluve, prípadne nastali skutočnosti, ktoré nám chcete oznámiť? Žiaden problém. Stačí si vybrať z nižšieuvedených dokumentov na stiahnutie, podľa oblasti poistenia, ktorú chcete riešiť.





Naspäť na služby pre klientov

Nenašli ste čo ste hľadali?
Dajte nám to vedieť!

Zavináč

Radi to preveríme a prípadne opravíme / urobíme prehľadnejším.

Napíšte nám e-mail.

Zlepšujeme sa len vďaka vám! ĎAKUJEME.


Najčastejšie otázky a odpovede

Dostal som upomienku / SMS upomienku, že som nezaplatil poistné – poistné som predsa zaplatil.

Skontrolujte si, prosím, či ste pri platení poistného zadali správny variabilný symbol, sumu poistného a bankový účet, na ktorý malo byť poistné zaplatené.
Prečítajte si viac
všetky často kladené otázky na tému

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0