Naspäť na služby pre klientov

Žiadosti, oznámenia a vyhlásenia


 

Dokumenty na stiahnutie

Potrebujete niečo zmeniť v existujúcej zmluve, prípadne nastali skutočnosti, ktoré nám chcete oznámiť? Žiaden problém. Stačí si vybrať z nižšieuvedených dokumentov na stiahnutie, podľa oblasti poistenia, ktorú chcete riešiť.





Naspäť na služby pre klientov

Nenašli ste čo ste hľadali?
Dajte nám to vedieť!

Zavináč

Radi to preveríme a prípadne opravíme / urobíme prehľadnejším.

Napíšte nám e-mail.

Zlepšujeme sa len vďaka vám! ĎAKUJEME.


Najčastejšie otázky a odpovede

Chcem nahlásiť zmenu poštovej korešpondenčnej adresy, emailovej adresy a telefónneho čísla

Stiahnite si tlačivo, vyplňte ho, podpíšte a pošlite ho poštou alebo emailom.
Prečítajte si viac

Neprišiel mi šek na zaplatenie poistného. Chcem aby mi chodil šek = avízo o blížiacom sa dni splatnosti. Ako požiadať o zmenu spôsobu platenia poistného?

Šek, teda poštová poukážka, vám nebola doručená, pretože pravdepodobne nemáte takýto spôsob platby nastavený, alebo na vás nemáme správnu korešpondenčnú adresu. Kontaktujte nás a spolu to zmeníme.
Prečítajte si viac
všetky často kladené otázky na tému

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0