Naspäť na služby pre klientov

Žiadosti, oznámenia a vyhlásenia


 

Dokumenty na stiahnutie

Potrebujete niečo zmeniť v existujúcej zmluve, prípadne nastali skutočnosti, ktoré nám chcete oznámiť? Žiaden problém. Stačí si vybrať z nižšieuvedených dokumentov na stiahnutie, podľa oblasti poistenia, ktorú chcete riešiť.





Naspäť na služby pre klientov

Nenašli ste čo ste hľadali?
Dajte nám to vedieť!

Zavináč

Radi to preveríme a prípadne opravíme / urobíme prehľadnejším.

Napíšte nám e-mail.

Zlepšujeme sa len vďaka vám! ĎAKUJEME.


Najčastejšie otázky a odpovede

Ako ukončiť investičné životné poistenie: ERGO INVEST I, ERGO INVEST II a New Generation?

Napíšte stručne žiadosť so všetkými povinnými údajmi, overte svoj podpis a pošlite do poisťovne.
Prečítajte si viac

Ako ukončiť životné alebo rizikové poistenie uzavreté cez banky Volksbank, Sberbank alebo Victoria Volksbanken Poisťovňa?

Napíšte stručne žiadosť so všetkými povinnými údajmi, overte svoj podpis a pošlite do poisťovne.
Prečítajte si viac

Ako ukončiť investičné životné poistenie: EXTRA a Život3?

Napíšte stručne žiadosť so všetkými povinnými údajmi, overte svoj podpis a pošlite do poisťovne.
Prečítajte si viac

Ako ukončiť ostatné životné a investičné poistenia?

Napíšte stručne žiadosť so všetkými povinnými údajmi, overte svoj podpis a pošlite do poisťovne.
Prečítajte si viac

Končí mi platnosť životného poistenia (uplynula poistná doba). Čo mám robiť? Kedy dostanem peniaze?

My sa vám automaticky ozveme po ukončení poistenia s informáciami o ďalšom postupe.
Prečítajte si viac

Dostal som Návratku, neviem čo mám robiť.

Návratka slúži ako podklad pre výplatu odkupnej hodnoty, ako aj výplatu finančných prostriedkov v prípade dožitia sa konca platnosti životného poistenia.
Prečítajte si viac
všetky často kladené otázky na tému

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0