Úrazové poistenie - otázky a odpovede (FAQs)

Ako ukončiť poistenie majetku a úrazové poistenie

Poistnú zmluvu je možné vypovedať ku koncu poistného obdobia. Výpoveď musí byť do poisťovne doručená najmenej 6 týždňov pred koncom poistného obdobia. Výpoveď poistnej zmluvy nám pošlite poštou.
Prečítajte si viac

Kam a ako mám platiť poistné?

Bankový účet, na ktorý má byť poistné zaplatené, je uvedený v poistnej zmluve. Nižšie však nájdete všetky naše kontaktné bankové účty.
Prečítajte si viac

Chcem nahlásiť zmenu adresy trvalého bydliska alebo zmenu priezviska

Stiahnite si tlačivo, vyplňte ho, podpíšte a pošlite ho poštou alebo emailom. K žiadosti nezabudnite priložiť kópiu nového občianskeho preukazu.
Prečítajte si viac

Chcem nahlásiť zmenu poštovej korešpondenčnej adresy, emailovej adresy a telefónneho čísla

Stiahnite si tlačivo, vyplňte ho, podpíšte a pošlite ho poštou alebo emailom.
Prečítajte si viac

Neprišiel mi šek na zaplatenie poistného. Chcem aby mi chodil šek = avízo o blížiacom sa dni splatnosti. Ako požiadať o zmenu spôsobu platenia poistného?

Šek, teda poštová poukážka, vám nebola doručená, pretože pravdepodobne nemáte takýto spôsob platby nastavený, alebo na vás nemáme správnu korešpondenčnú adresu. Kontaktujte nás a spolu to zmeníme.
Prečítajte si viac

Dostal som upomienku / SMS upomienku, že som nezaplatil poistné – poistné som predsa zaplatil.

Skontrolujte si, prosím, či ste pri platení poistného zadali správny variabilný symbol, sumu poistného a bankový účet, na ktorý malo byť poistné zaplatené.
Prečítajte si viac

Naspäť na rozcestník

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Zavináč

Prípadne máte ešte ďalšie otázky?

Napíšte nám na info@ergo.sk.

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

5 1