
Klient na prvom mieste
nie je pre nás len fráza
Služby pre klientovSlužby pre klientov
Chcete viac podrobnejších informácií?
Radi by ste sa dozvedeli viac?
Zavolajte nám na 0850 777 777 alebo napíšte na info@ergo.sk.
Naši operátori vám radi pomôžu a odpovedia na všetky vaše otázky.
Najčastejšie otázky a odpovedeNajčastejšie otázky a odpovede
Chcem nahlásiť zmenu poštovej korešpondenčnej adresy, emailovej adresy a telefónneho čísla
- Stiahnite si tlačivo, vyplňte ho, podpíšte a pošlite ho poštou alebo emailom.
- Prečítajte si viac
Neprišiel mi šek na zaplatenie poistného. Chcem aby mi chodil šek = avízo o blížiacom sa dni splatnosti. Ako požiadať o zmenu spôsobu platenia poistného?
- Šek, teda poštová poukážka, vám nebola doručená, pretože pravdepodobne nemáte takýto spôsob platby nastavený, alebo na vás nemáme správnu korešpondenčnú adresu. Kontaktujte nás a spolu to zmeníme.
- Prečítajte si viac