Služby pre klientov


Poistné udalosti

Poistné udalosti

Stala sa vám poistná udalosť? Tu nájdete viac informácií o tom, ako ďalej postupovať.

Sťažnosti

Sťažnosti

Snažíme sa poskytovať excelentné služby - sme však len ľudia. Upozornite nás, ak niečo nie je tak, ako by malo byť.

ERGO ombudsman

ERGO ombudsman

Máte pocit, že niečo z našej strany nebolo korektné? ERGO ombudsman to preverí. Je to váš človek vo vnútri poisťovne.

Vývoj hodnôt podielových jednotiek - Finančné fondy

Vývoj fondov

Máte investičnú časť v rámci životného poistenia? V tom prípade by vám vývoj jednotlivých finančných fondov nemal újsť.


Chcete viac podrobnejších informácií?

Telefón

Radi by ste sa dozvedeli viac?

Zavolajte nám na 0850 777 777 alebo napíšte na info@ergo.sk.

Naši operátori vám radi pomôžu a odpovedia na všetky vaše otázky.

Najčastejšie otázky a odpovede

Dostal som Návratku, neviem čo mám robiť.

Návratka slúži ako podklad pre výplatu odkupnej hodnoty, ako aj výplatu finančných prostriedkov v prípade dožitia sa konca platnosti životného poistenia.
Prečítajte si viac
všetky často kladené otázky na tému

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0