Najčastejšie otázky a odpovede (FAQs)

Potrebujem konkrétne informácie o svojom poistení

Obráťte sa na Generali Poisťovňu, a.s. na telefónnom čísle: 02/58577777.
Prečítajte si viac

Chcem nahlásiť novú poistnú / asistenčnú udalosť

Obráťte sa na Generali Poisťovňu, a.s. na telefónnom čísle: 02/58577777.
Prečítajte si viac

Poslal(a) som vám pred prevodom kmeňa (01.10.2019) ukončenie poistenia / žiadosť o vinkuláciu / zmenu zmluvy / doklady k poistnej udalosti, kto to vybaví? Musím to poslať ešte raz? Kedy to bude vybavené?

Bude vás kontaktovať Generali Poisťovňa, a.s.
Prečítajte si viac

Počul(a) som, že moju zmluvu prevzala Generali. Čo to znamená pre mňa? Zmení sa mi cena? Zmenia sa podmienky?

Nič sa týmto krokom pre vás nemení. Vašim poistiteľom je po novom Generali Poisťovňa, a.s.
Prečítajte si viac

Skončí mi moja poistná zmluva v súvislosti s prebratím poistného kmeňa Generali poisťovňou?

Vaša poistná zmluva platí ďalej. Vašim novým poistiteľom je po novom Generali Poisťovňa, a.s.
Prečítajte si viac

Zmení sa mi cena v súvislosti s prebratím poistného kmeňa Generali poisťovňou?

Výška poistného sa prevodom poistného kmeňa nemení.
Prečítajte si viac

Zaplatil(a) som poistné – dostali ste ho?

Ak ste platbu zrealizovali rovnako, ako doteraz, nie je dôvod sa obávať.
Prečítajte si viac

Kam mám platiť poistné?

Plaťte na rovnaký účet a v rovnakej výške, ako doteraz.
Prečítajte si viac

Čo moje úspory / stav účtu / investičný fond (stratégia)? Mení sa s nimi niečo - v súvislosti s prevodom poistného kmeňa na Generali poisťovňu?

Všetky podmienky dojednané v zmluve zostávajú v platnosti. Jedinou zmenou je zmena poistiteľa na Generali Poisťovňa, a.s.
Prečítajte si viac

Na zmenu poistiteľa som nedal(a) súhlas / nesúhlasím s touto zmenou.

Tejto zmeny sa nemusíte obávať. Vašu zmluvu bude po novom spravovať Generali Poisťovňa, a.s.
Prečítajte si viac

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0