Najčastejšie otázky a odpovede (FAQs)

Poslal(a) som vám pred prevodom kmeňa (01.10.2019) ukončenie poistenia / žiadosť o vinkuláciu / zmenu zmluvy / doklady k poistnej udalosti, kto to vybaví? Musím to poslať ešte raz? Kedy to bude vybavené?

Bude vás kontaktovať Generali Poisťovňa, a.s.
Prečítajte si viac

Skončí mi moja poistná zmluva v súvislosti s prebratím poistného kmeňa Generali poisťovňou?

Vaša poistná zmluva platí ďalej. Vašim novým poistiteľom je po novom Generali Poisťovňa, a.s.
Prečítajte si viac

01.10.2019 mi skončila zmluva životného poistenia. Kto mi vyplatí moje peniaze? Kedy?

Od 01.10.2019 je vašim novým poistiteľom Generali Poisťovňa, a.s., ktorá na seba prevzala všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy.
Prečítajte si viac

Nechcem mať poistenie v Generali. Chcem poistenie ukončiť.

Obráťte sa na Generali Poisťovňu, a.s. na telefónnom čísle: 02/58577777.
Prečítajte si viac

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0