Najčastejšie otázky a odpovede (FAQs)

Budem môcť robiť zmeny na zmluve?

Áno, samozrejme - podľa podmienok vašej poistnej zmluvy. Stačí len kontaktovať Generali poisťovňu.
Prečítajte si viac

01.10.2019 mi skončila zmluva životného poistenia. Kto mi vyplatí moje peniaze? Kedy?

Od 01.10.2019 je vašim novým poistiteľom Generali Poisťovňa, a.s., ktorá na seba prevzala všetky povinnosti vyplývajúce zo zmluvy.
Prečítajte si viac

Zmenu poistiteľa mi nikto neoznámil. Dozvedel(a) som sa o tom z novín.

O zmene vás bude informovať spoločnosť Generali formou listu.
Prečítajte si viac

Prečo ERGO predala zmluvy? Vyskytol sa problém s mojimi úsporami?

Nie, vaše úspory nie sú nijako ohrozené.
Prečítajte si viac

Nechcem mať poistenie v Generali. Chcem poistenie ukončiť.

Obráťte sa na Generali Poisťovňu, a.s. na telefónnom čísle: 02/58577777.
Prečítajte si viac

Nahlásil(a) som poistnú udalosť – čo sa bude teraz diať? Dostanem peniaze?

Poistnú udalosť už doriešite s Generali poisťovňou.
Prečítajte si viac

Kam mám poslať doklady k poistnej udalosti?

Doručte ich do Generali.
Prečítajte si viac

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0