späť

Dostal som upomienku / SMS upomienku, že som nezaplatil poistné – poistné som predsa zaplatil.

Skontrolujte si, prosím, či ste pri platení poistného zadali správny variabilný symbol, sumu poistného a bankový účet, na ktorý malo byť poistné zaplatené.

Pokiaľ ste tieto údaje zadali pri platbe správne, je možné, že upomienka / SMS upomienka vám bola poslaná v okamihu, keď platba poistného ešte nebola pripísaná na náš bankový účet.
 
Ak ste pri platení poistného zadali nesprávny variabilný symbol alebo hodnotu poistného, informujte nás o tom emailom na info@ergo.sk. V emaile nezabudnite, napísať číslo vašej poistnej zmluvy a iné informácie, ktoré považujete za potrebné napísať.

 
Odporúčame vám poslať nám kópiu dokladu o zaplatení poistného.


Súvisiace produkty

Súvisiace otázky a odpovede


Naspäť na rozcestník

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Zavináč

Prípadne máte ešte ďalšie otázky?

Napíšte nám na info@ergo.sk.

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0