späť

Neprišiel mi šek na zaplatenie poistného. Chcem aby mi chodil šek = avízo o blížiacom sa dni splatnosti. Ako požiadať o zmenu spôsobu platenia poistného?

Šek, teda poštová poukážka, vám nebola doručená, pretože pravdepodobne nemáte takýto spôsob platby nastavený, alebo na vás nemáme správnu korešpondenčnú adresu. Kontaktujte nás a spolu to zmeníme.

Prečo mi neprišiel šek na zaplatenie poistného?

Šek vám pravdepodobne nebol doručený, pretože:

  1. ste sa presťahovali a zmenu adresy ste nám nenahlásili, 
  2. alebo nemáte zvolený spôsob platenia šekom. Poistné môžete zaplatiť prevodom alebo vkladom na náš účet uvedený v poistnej zmluve. Variabilný symbol je číslo poistnej zmluvy.

Chcem, aby mi chodili šeky na zaplatenie poistného alebo iné avíza.

Ak chcete, aby vám bol zasielaný šek na zaplatenie poistného, požiadajte o zmenu spôsobu platenia poistného, a to troma spôsobmi:

  1. Telefonicky
    Zavolajte nám na 0850 777 777 a nahláste:

    1. číslo poistnej zmluvy, na ktorej chcete zmeniť spôsob platenia poistného,
    2. svoje meno,
    3. priezvisko,
    4. a dátum narodenia.
       

  2. Emailom
    Pošlite nám emailom požiadavku o zmenu spôsobu platenia na info@ergo.sk.
    V emaily nezabudnite napísať:

    1. číslo poistnej zmluvy, na ktorej chcete zmeniť spôsob platenia poistného,
    2. svoje meno,
    3. priezvisko,
    4. a dátum narodenia.

     
    POSLAŤ E-MAIL
     

  3. Poštou
    Použite tlačivo Žiadosť o zmenu v poistnej zmluve

Vyplnenú a podpísanú žiadosť nám pošlite na adresu:

ERGO Poisťovňa, a.s. 
Apollo Business Center II, Blok D 
Prievozská 4C 
821 08 Bratislava 

 
O zmenu spôsobu platenia poistného môžete požiadať, len ak ste poistník. To znamená, že ste osoba, ktorá uzatvorila poistenie.


Súvisiace produkty

Súvisiace otázky a odpovede


Naspäť na rozcestník

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Zavináč

Prípadne máte ešte ďalšie otázky?

Napíšte nám na info@ergo.sk.

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

0 0