Najčastejšie otázky a odpovede (FAQs)

Poistenie spotrebičov

Poistenie spotrebičov je možné dojednať v poistení zariadenia v domácnosti, ktoré sa volá ERGO Skvelé bývanie.
Prečítajte si viac

Kam a ako mám platiť poistné?

Bankový účet, na ktorý má byť poistné zaplatené, je uvedený v poistnej zmluve. Nižšie však nájdete všetky naše kontaktné bankové účty.
Prečítajte si viac

Končí mi diferenčné poistenie, pošlete mi niečo?

Áno, pošleme. Približne 5 týždňov pred ukončením diferenčného poistenia vám pošleme novú poistku a sprievodný list.
Prečítajte si viac

Skolaudoval som nehnuteľnosť, ako mám postupovať?

Ak ste skolaudovali nehnuteľnosť, pošlite nám kópie kolaudačného rozhodnutia, kópie pridelenia súpisného a orientačného čísla.
Prečítajte si viac

Dostal som upomienku / SMS upomienku, že som nezaplatil poistné – poistné som predsa zaplatil.

Skontrolujte si, prosím, či ste pri platení poistného zadali správny variabilný symbol, sumu poistného a bankový účet, na ktorý malo byť poistné zaplatené.
Prečítajte si viac

Neprišiel mi šek na zaplatenie poistného. Chcem aby mi chodil šek = avízo o blížiacom sa dni splatnosti. Ako požiadať o zmenu spôsobu platenia poistného?

Šek, teda poštová poukážka, vám nebola doručená, pretože pravdepodobne nemáte takýto spôsob platby nastavený, alebo na vás nemáme správnu korešpondenčnú adresu. Kontaktujte nás a spolu to zmeníme.
Prečítajte si viac

Dostal som Návratku, neviem čo mám robiť.

Návratka slúži ako podklad pre výplatu odkupnej hodnoty, ako aj výplatu finančných prostriedkov v prípade dožitia sa konca platnosti životného poistenia.
Prečítajte si viac

Poistenie úveru cez UnicreditBank a vrátenie nespotrebovaného poistného

Tu nájdete informácie o tom, kedy vám bude vrátené nespotrebované poistné, ako i návod, ako máte postupovať, ak nie ste spokojný s výškou vrátenia nespotrebovaného poistného.
Prečítajte si viac

Ako požiadať o zrušenie (ukončenie) indexácie

O zrušenie indexácie môžete požiadať vyplnením tlačiva. Indexácia sa zruší k výročnému dňu poistenia (t.j. deň v mesiaci, kedy ste poistenie uzavreli).
Prečítajte si viac

Chcem nahlásiť zmenu poštovej korešpondenčnej adresy, emailovej adresy a telefónneho čísla

Stiahnite si tlačivo, vyplňte ho, podpíšte a pošlite ho poštou alebo emailom.
Prečítajte si viac

Naspäť na rozcestník

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Zavináč

Prípadne máte ešte ďalšie otázky?

Napíšte nám na info@ergo.sk.

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky.

Pomohli vám tieto informácie? Ohodnoťte nás hviezdičkami.

5 37